Ворожість до школи. Це пов'язано, як правило, з тим, що на вчальна програма нудна і нецікава для обдарованої дитини.
Ігрові інтереси. Виявлено, що обдарованим дітям подобають ся складні ігри і нецікаві ті, котрими захоплюються їхні однолітки середніх здібностей. Унаслідок цього обдарована дитина виявляється в ізоляції.
Конформність. Обдаровані діти, відкидаючи стандартні вимоги, не схильні, таким чином, до конформізму, особливо якщо ці стандарти йдуть врозріз з їх інтересами або здаються безглуздими.
Занурення у філософські проблеми. Обдаровані діти задумуються над філософськими проблемами більше, ніж звичайні діти.
Невідповідність між фізичним, інтелектуальним і соціальнимрозвитком. Обдаровані діти часто бажають спілкуватися і гратися з дітьми старшого віку. Через це їм часом важко стати лідерами, тому що вони поступаються останнім у фізичному розвитку.
У свою чергу список цих проблем
Немає коментарів:
Дописати коментар